tiistai 26. elokuuta 2008

Korkkarisäärystimet

Kesällä jossain käsityölehdessä, en muista missä, oli mainoskuvassa säärystimet, jotka sopi korkokenkien kanssa käytettäviksi ja nytpä minäkin tekaisin sellaiset :)



Lankana Nalle, silmukoita 68 ja 3 puikoilla tein 2 oikein 2 nurin. Muuten normaalit säärystimet mutta kengän korolle on reikä säärystimen alaosassa.



Hauskat! Ostin just uudet nilkkurit ja niihin nämä säärystimet sopiikin tosi hyvin :)
--------
Ensimmäinen sukkalanka lähetyskin saapui jo viime maanantaina, mutta olen unohtanut sen esitellä- olen mukana siis Secret woolin sukkalankaklubissa ja tämmöinen ihanuus tuli elokuun sukkalankana.


Indie Dyer, 100% merinovilla ja määrä on 100g. Lankojen värit ovat uniikkeja joten jokainen klubilainen sai lankansa vähän eri väreissä.
Tästä omastani minä tykkään kovasti ja itselle olis siitä tarkoitus jossain vaiheessa sukkaset tekaista :)

9 kommenttia:

Pape kirjoitti...

Päheet säärystimet, aika sexyt :D

Kaisa kirjoitti...

Koskahan mä saisin nuo tehtyä, olen suunnitellut KIPistä asti kun sellaiset Helenalla näin... :)

Satu H kirjoitti...

tarttis kans tehä tommoset säärystimet joku kerta, ois ne vaan kyl makeet. :) harvoin kyllä korkkareita pidän mut joskus kuitenkin.

MarjutJ kirjoitti...

Säärystimet olisiat varmaan tyttärelle kova sana. Minulla on pituutta niin paljon, etten omista lainkaan korkokenkiä.

Sipi kirjoitti...

Nämä säärystimet on kyllä kivat-helpot ja nopeat tehdä..ja miksei tosiaan vähän sexytkin :D

helmisade kirjoitti...

Hienot säärystimet! Sopii loistavasti noiden kenkien kanssa:)

Ja ihanan väristä tuo sinunkin lankasi, niitä on ollut kiva kurkkia eri ihmisten blogeissa.

Sohvi kirjoitti...

WOW! Noi säärystimet on just jotain sellaista, mitä mä kaipaan syksyyn, kun en nilkkureita halua. Mahtava vinkki, kiitos!

Myrkytär kirjoitti...

Säärystimet on kyllä räleet! Ja tuo lanka aivan ihanaa..

Sipi kirjoitti...

Kiitos :)
Nilkkurien kanssa tosi kätevät,nyt niillä tarkenee tällainen vilukissakin kulkea :)